درآمد فارکس چقدر است؟ | آیا فارکس ما را پولدار خواهد کرد؟

درآمد فارکس چقدر است؟ | آیا فارکس ما را پولدار خواهد کرد؟

این موضوع که درآمد فارکس عالی است شاید در نگاه اول درست باشد! شرط اول هر کاری صداقت است. پس میخواهیم با شما صادق باشیم. هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند در بازار فارکس ضرر نمی‌کند. همه معامله گران فارکس (تاکید می‌کنیم همه معامله گران)، گاهی در برخی از معاملات خود ضرر می‌کنند.

چیزی در حدود ۹۰ درصد معامله‌گران به دلایلی مثل عدم برنامه‌ریزی، عدم آموزش، نداشتن نظم، رعایت نکردن حد و حدود برای معاملات خود و ضعف در مدیریت پول، ضرر می‌کنند و از درآمد فارکس باز می‌مانند.

توجه کنید که اگر از باختن متنفرید و یا فردی بسیار کمال‌گرا هستید، احتمالاً برای سازگاری با معامله‌گری درآمد فارکس دچار چالش خواهید شد زیرا شما هم مثل همه معامله‌گران در قسمت‌هایی از معاملات خود متحمل ضرر خواهید شد.

معاملات و درآمد فارکس برای افراد بیکار، افرادی که درآمد کمی دارند، یا بدهکار هستند و برای پرداخت اقساطشان نیاز به منبع درآمدی هستند مناسب نیست.

درآمد فارکس

حداقل شما باید دارای مقداری از سرمایه برای شروع باشید که از دست دادن آن نیز مشکلی در زندگی شما ایجاد نکند.

انتظار نداشته باشید که با چهل یا پنجاه دلار موجودی در یک حساب کار را شروع کنید و تبدیل به یک میلیاردر شوید و ماهیانه درآمد فارکسی عالی داشته باشید!

بازار فارکس به دلیل اندازه بسیار بزرگ، جریان نقدینگی بالا و تمایل ارزها به حرکت در روندهای قوی، یکی از محبوب‌ترین بازارها برای نوسان‌گیری (اسکالپ) است.

شاید فکر کنید که تریدرها از سراسر جهان پول پارو می‌کنند، اما واقعیت این است که موفقیت در این بازار محدود به درصد بسیار کمی از معامله‌گران است.

مشکل اینجاست که بسیاری از معامله گران به خیال یک شبه پولدار شدن به این بازار می‌آیند. اما در واقع، فاقد نظم و انضباط لازم برای یادگیری واقعی هنر تریدینگ هستند.

بسیاری از افراد توانایی حتی رعایت یک رژیم غذایی یا رفتن سه بار در هفته به باشگاه ورزشی بطور منظم را ندارند.

اگر قادر به انجام چنین کارهایی نیستید، چگونه می‌توانید در بازار پر تلاطم فارکس موفق شوید؟

معامله کوتاه مدت مخصوص آماتورها نیست و به ندرت مسیری برای “سریع ثروتمند شدن” است. بدون متحمل شدن ریسک‌های عظیم نمی‌توانید سود عظیم کسب کنید.

ریسک بالا در معاملات، به معنای عملکرد معاملاتی پر افت و خیز و ضررهای زیاد است.

تریدری که این کار را انجام می‌دهد، احتمالاً حتی استراتژی معاملاتی هم ندارد. (مگر اینکه شما قمار را یک استراتژی معاملاتی بدانید!)

فارکس جای یک شبه پولدار شدن نیست!

معامله کردن در فارکس مهارتی است که یادگیری آن زمان می‌برد.

معامله گران ماهر می‌توانند درآمد فارکس را کسب کنند و می‌کنند. با این حال، مانند هر شغل یا حرفه دیگر، موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

معاملات فارکس برشی از یک کیک نیست. به این فکر کنید، اگر اینطور بود، هرکسی که فارکس کار می‌کرد میلیونر بود.حقیقت این است که حتی معامله گران خبره با سالها تجربه هنوز متناوباً دچار ضرر می‌شوند.

این را در ذهن خود فروکنید: هیچ میانبری برای معامله کردن در فارکس وجود ندارد. برای تسلط و ماهر شدن در آن به کوهی از تمرین و تجربه نیاز است. هیچ جایگزینی برای تمرین و کوشش وجود ندارد.

یک حساب دمو  باز کرده و معامله کردن را تمرین کنید. روشی را پیدا کنید که از زیر و بم آن کاملاً آگاه بوده و می‌توانید بی هیچ مانعی آن را به اجرا درآورید. باید راهی که برای شما مناسب است و به شما جواب می‌دهد را پیدا کنید!!!

آیا برای موفقیت باید دوره‌های آموزشی گران‌قیمت بخریم؟

اگر کمی در اینترنت جستجو کرده باشید با انبوهی از دوره‌های آموزشی مهندس A و دکتر B مواجه خواهید شد. دوره‌های آموزشی با قیمت‌های بعضاً فضایی.

لطفاً حتی اگر پول زیادی دارید فعلاً سراغ خرید دوره نروید. دوره آموزشی این سایت تألیف یکی از سایتهای محبوب جهانی است و توسط معامله گر حرفه‌ای بازار بومی سازی شده است. این دوره آموزشی تقریباً تمام مباحث علمی فارکس را در بر دارد.

اگر به دنبال یک دوره آموزش فارکس (آموزش صفر تا صد فارکس و بورس جهانی و بین الملل ) و بهترین آموزشگاه فارکس در تهران می‌باشید ، دوره آموزش فارکس آموزش فارکس ایران بروکر یکی از بهترین دوره‌های آنلاین آموزشی در این زمینه است .

این یک دوره آموزش رایگان فارکس است و جهت ارتقاء سطح دانش جامع تریدری ایران تولید شده است. لطفاً این دوره را با دقت تکمیل کنید و بعد از آن اگر نیازی بود سراغ خرید دوره بروید.

در مورد کانال‌های سیگنال دهی که اوضاع خیلی بدتر است. کسی که سیگنال می‌دهد پس طبیعتاً باید تریدر موفقی باشد. یک تریدر موفق یک استیتمنت موفق بلند مدت هم دارد که باید به شما ارائه دهد. تریدر موفق می‌تواند با ارائه سیگنال در سایت‌هایی مثل mql5.com و myfxbook.com انبوهی از مشتریان از سرتاسر دنیا جذب کند. اگر کسی معامله‌گر ماهری است می‌تواند در این سایت‌ها درآمد هنگفتی به دست آورد. اما اگر حاضر نیست در این سایت‌ها که ساز و کار بسیار شفافی دارند سیگنال خود را منتشر کند و به کانال‌های محدود تلگرامی پناه آورده یک جای کار می‌لنگد!

این مطلب بخشی از دوره رایگان و گام‌به‌گام آموزش فارکس وبسایت «ایران بروکر» است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به درس قبل یا بعد بروید.

فهرست مطالب

منتخب سردبیر

دیدگاه خود را بنویسید

مرتب سازی
رسول ۱۳ دی ۱۴۰۲

درود بر شما، آیا این تبلیغات سوددهی روزانه ۱۰ درصد متناسب با مبلغ سرمایه گذاری در کانالهای تلگرامی مثل کانال سرمایه گذاری اکسیر فارکس صحت دارد؟؟
مرتب هم رسیدهای کارت به کارت و واریز سود را بر اساس سرمایه شون تو کانال میذارن!!
ممنون از پاسخ‌گویی

کارشناس ایران بروکر ۱۳ دی ۱۴۰۲
پاسخ رسول

با سلام. جزئیات این پروژه کلاهبرداری را میتوانید در صفحه اکسیر فارکس مطالعه نمایید.

رضا ۲۱ خرداد ۱۴۰۲

ممنون از صداقت شما.کاملا درست میگید من تازه با فارکس آشنا شدم وبا حساب دمو عملکرد خوبی هم داشتم اما ایراد کار اینجاست که حساب دمو معمولا سرمایه بسیار بالا میده ودر شرایط واقعی قرار نمی‌گیریم وفک. میکنیم به همین سادگی میشه سود گرفت در حالیکه اینطور نیست واین تبلیغات در آمدت رو دلاری کن از همه بدتر

ناشناس ۱۵ دی ۱۴۰۱

درود بر شما