shutterstock bec 623x432 1
  • نام پروژه

    اف ایکس سیتی ایندکس | FxCityIndex

  • وضعیت هشدار

    در حال جذب کاربر

  • سطح هشدار

    هشدار کلاهبرداری

  • نوع فعالیت

    فارکس

  • بستر فعالیت

    در بستر وب

  • حوزه فعالیت

    ایران

  • سایت

    www.fxcityindex.com

  • شبکه های اجتماعی

    -

  • برآورد سرمایه در گردش

    -

  • منابع

    -

هشدار: معرفی یک بروکرنمای اسکم و کلاهبردار | FxCityIndex

مطالعه در 3 دقیقه

افشای ریسک:

بروکر کلاهبردار چه ویژگی دارد؟ روزانه میلیاردها دلار در بازارهای مالی در گردش است. هر جا حجم زیادی از سرمایه وجود داشته باشد قطعا پای کلاهبرداران نیز به آن باز می‌شود. از آنجا که یکی از سیاست‌های ایران بروکر حمایت از کاربران ایرانی در برابر این خطرات است، امروز یک بروکر کلاهبردار را به شما معرفی خواهیم کرد.

بروکر اسکم FxCityIndex

روز گذشته در طی تماس و شکایت یکی از کاربران، با یک بروکرنمای اسکم جدید مواجه شدیم که با روش‌های فریب‌کارانه، سعی بر کلاهبرداری در بازار فارکس و رمزارزها دارد. این سایت به نشانی www.fxcityindex.com مبلغی حدود 12000 دلار از یک کاربر ایرانی مسدود کرده است.

Untitled 2 13

این کاربر اینگونه توضیح داد که در این سایت 12000 دلار سرمایه گذاری کرده است. بعد از گذشت مدتی این مبلغ در پنل کاربری ایشان به 3 میلیون دلار افزایش پیدا کرد. هنگامی که درخواست برداشت کرده، حساب کاربری آن مسدود شده است. وقتی مشکل را جویا شده وبسایت درخواست پرداخت 3000 دلار برای آزاد سازی و برداشت وجه را کرده است.

بعد از پیگیری‌های کارشناسان ایران بروکر معلوم شد که اساسا این یک وبسایت جعلی است که حتی دامنه آن به تازگی راه اندازی شده است.

این وبسایت یک بروکر کلاهبردار است و هیچگونه اعتباری ندارد.

photo 2021 10 11 10 34 14

متاسفانه این گونه وبسایت‌ها برای جلوگیری از عواقب قانونی، درخواست پرداخت با رمزارزها را دارند.

تصویر زیر تصویر یکی از پرداختی‌های این مشتری به این سایت کلاهبردار است که از طریق صرافی نوبیتکس و با بیتکوین انجام پذیرفته است.

photo 2021 10 11 10 40 48

چگونه یک بروکر کلاهبردار را شناسایی کنیم

آشنایی با شیوه بازاریابی بروکرهای معتبر

نکته اولی که باید از آن مطلع باشید این است که هیچ بروکر و وبسایت معتبری برای جذب مشتری، در شبکه های اجتماعی به دایرکت شما مراجعه نمی‌کند!

photo 2021 10 11 10 44 05

به عنوان یک کاربر بازارهای مالی، تحقیق و بررسی بروکر و وبسایت مورد نظر قبل از سرمایه گذاری الزامی است. شما می‌توانید از تجربه دیگران و مشاوره گرفتن از منابع مطمئن همچون وبسایت ایران بروکر استفاده نمایید.

گول ظاهر زیبای سایت‌ها را نخورید

توجه کنید که زیبایی سایت به معنای معتبر بودن آن نیست. به راحتی می‌توان سایت‌های بسیار مدرن و جذابی ایجاد کرد.

ممکن است یک بروکر معتبر سایت ساده‌ای از نگاه شما داشته باشد اما یک بروکر اسکم مثل این بروکر از سایت پیش‌رفته و فریبنده‌ای استفاده نماید.

برای اینکه بدانید بروکر معتبر هست یا نیست ابزارهای بهتری وجود دارد.

استفاده از ابزارهای ساده تشخیص اعتبار سایت

قبل از اینکه تصمیم به سرمایه گذاری در وبسایت‌های مختلف داشته باشید حتما قبل از آن، از طریق وبسایت‌هایی که به منظور این امر در دسترس هستند استفاده کنید.

اگر بروکر ناشناخته است حتما بررسی کنید که دامنه آن چه زمانی ایجاد شده است. هیچ بروکر معتبری تنها چند ماه یا چند هفته پیش دامنه خود را ایجاد نکرده است!

یکی از راه‌های ساده و ابتدایی برای غیرمتخصصین این است که از ابزارهایی مثل الکسا و Moz استفاده کنند. بروکرهای معتبر اعتبار مناسبی در این سایت‌ها دارند.

سایت‌هایی مانند الکسا و Moz از این دسته هستند. در مقاله راه های تشخیص بروکرهای کلاهبردار به طور کامل راه‌ کارهایی در این زمینه برای شما تهیه کردیم که می‌توانید استفاده کنید.

ایران بروکر همیشه در تلاش است با انتشار و پیگیری مشکلات کاربران خود از وقوع دوباره این گونه اتفاق‌ها برای دیگر افراد جلوگیری کند.

امتیاز شما:

از 5

( )

امتیازی ثبت نشده

نظر خود را بنویسید

نظرات و بررسی های کاربران

مرتب سازی
سالار ۰۳ آبان ۱۴۰۱

حقیقت انسانهایی هستند که سواد ارز دیجیتال وحتی مشخص کردن احتمال اسکم یه سایت وصرافی را ندارند واقعا به زبان ساده تر از راهایی که میشه تشخیص داد رو اگرامکانش هست بگید..تشکر

کارشناس ایران بروکر ۰۳ آبان ۱۴۰۱
پاسخ سالار

با سلام. وبسایت ایران بروکر یک مرجع اعتبارسنجی بازارهای مالی است. شما میتوانید از طریق آن اطلاعات مورد نیاز درباره معتبر بودن وبسایت مورد نظر خود را کسب کنید. در صورتی که اطلاعاتی از سایت مورد نظرتان در ایران بروکر وجود نداشت، میتوانید لینک آن را برای پشتیبانی آنلاین ما ارسال کنید تا بررسی آن در سریعترین زمان ممکن در سایت قرار بگیرد. با تشکر

مقالات منتخب سردبیر

مشاهده همه