لوریج در صرافی فارکس

  • 1

سلام وقت به‌خیر

در آموزش‌هایی که برای ارز دیجیتال می‌دیدم همه‌ می‌گفتن از استفاده از اهرم بالا حین معاملات اجتناب کنید ولی در مقالات آموزشی فارکس همه‌جا توصیه شده که بالاترین میزان اهرم رو استفاده کنید و به جاش حجم ورود رو کم کنید، تا جایی که گاهی در معایب یک پلتفرم معاملاتی گفته میشه که لوریج 300 داره و این کمه،

می‌خواستم بدونم آیا مفهوم لوریج در این دو بازار متفاوت هست که چنین تفاوتی بین این دو حوزه وجود داره؟

 

ممنونم

اشتراک گذاری
  1. سلام وقت بخیر

    لوریج بالا یک فایده مهم داره و اون دیرتر کال مارجین شدن هست. هرچه لوریج حساب شما بالاتر باشه با باز کردن پوزیشن مارجین کمتری درگیر خواهد شد. در نتیجه دیرتر به سطح کال مارجین یا استاپ اوت خواهید رسید. اگر به صورت کامل با سطح استاپ اوت و کال مارجین و استاپ لول و .. آشنایی ندارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه کنید.

    لذا ما به همه توصیه می‌کنیم بالاترین لوریج ارائه شده توسط بروکر را انتخاب کنند اما از آن استفاده نکنند. بلکه بر اساس اصول مدیریت ریسک پیش بروند. بیشترین ریسک در هر پوزیشن باید یک تا سه درصد بالانس حساب باشد.

    البته اگر روی خودتان کنترل کافی ندارید و ممکن است وسوسه شوید و ممکن است طمع کنید و از حداکثر لوریج و میزان لات بالا استفاده کنید بهتر است از همان ابتدا لوریج کمی را برای حسابتان تنظیم نمایید.

    • 0
ارسال یک پاسخ

ارسال یک پاسخ

انتخاب